întrebări frecvente

FAQ, întrebări frecvente

Produse
Primesc mobila pe care am comandat-o într-o singură bucată sau trebuie să o asamblez?
Livrăm mobila de living (canapele de colț, canapele, canapele extensibile, fotolii, etc.) gata asamblată.
Mobilierul greu (corpuri de perete, comode, dulapuri TV, mese etc.) se livrează în pachete pentru a fi asamblate de client.
Excepție fac produsele pentru care informațiile de pe fișa produsului precizează că nu este necesară asamblarea.
Înainte de a cumpăra mobilier de sufragerie, vă rugăm să verificați dacă modelul se va potrivi atunci când îl veți lua acasă.
Prețurile paturilor de dormitor includ saltelele?
Deoarece clienții noștri au preferințe diferite atunci când aleg o saltea, nu dorim să prescriem un anumit model.
Prin urmare, vindem paturile separat. Vă rugăm să consultați pagina noastră despre saltele pentru a găsi salteaua potrivită pentru dumneavoastră.
Cum se stabilește partea unui colțar?
O definim stând cu fața colțarului. Dacă latura sa mai scurtă este pe dreapta, colțarul se pe dreapta.
Este posibil să cumpărați o singură noptieră atunci când acestea sunt prezentate ca un set pe pagina produsului?
În cazul în care noptierele sunt prezentate ca set, nu este posibil să le cumpărați separat.
Ce garanție există pentru mobilier?
Toate piesele de mobilier din gama noastră au o garanție de 2 ani.




Comenzi
Trebuie să-mi creez un cont pe site pentru a cumpăra mobilier?
Nu este necesar. Tot ce trebuie să faceți este să completați datele de livrare după ce plasați comanda.
Cât timp durează realizarea unei comenzi?
Pentru mobilierul făcut la comandă, termenul de livrare depinde de modelul ales. Vă rugăm să consultați fiecare fișă de produs pentru termenele de livrare aproximative. Mobilierul aflat în stoc poate fi expediat în termen de 7-14 zile lucrătoare.
Am comandat, dar aș dori să comand un alt produs. Aceste comenzi pot fi combinate?
Da, dacă prima comandă nu a fost încă expediată. În acest caz, prețul de livrare va fi calculat de către consilierii noștri.
Este posibil să schimbați materialul mobilierului tapițat?
Da, pentru mobilierul cu posibilitatea de a personaliza materialele, informațiile privind schimbarea finisajului sunt furnizate pe fișa produsului.
Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți, care vă va ajuta să alegeți materialul potrivit. Tel: +40377102286
Cum îmi pot anula comanda?
Pentru a anula o comandă plasată anterior, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresa contact@mobilier-bogart.ro




Plata
Pot să plătesc în avans în loc să plătesc întreaga sumă?
Da, puteți plăti în avans (30% din preț) și restul sumei șoferului nostru (în numerar) la momentul preluării - fără costuri suplimentare.
Este posibil să cumpăr în rate?
Nu, în prezent nu oferim servicii de cumpărare în rate.
Ce metode de plată sunt disponibile?

Avem 3 metode de plată:

  • Plata prin transfer bancar - suma totală a comenzii se plătește în contul nostru bancar.
  • Plata în avans prin transfer bancar - suma rămasă se plătește șoferului la livrare.
  • Plata la livrare - plata către șofer la livrarea mobilierului.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați pagina privind metodele de plată.


Prețul de livrare va fi mai mic dacă comand mai multe piese de mobilier?
Prețul de livrare depinde de valoarea comenzii. Toate comenzile mai mari de 3300 Ron vor fi livrate gratuit.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați pagina de livrare.
Pot avea datele de contact ale șoferului de livrare?
Toate livrările sunt efectuate cu transportul nostru propriu. Veți fi informat cu privire la ora de livrare programată înainte de livrare.
Veți primi, de asemenea, numărul de telefon direct al șoferului care vă va aduce comanda.
Este posibil să colectați personal?
Colectarea personală a mobilierului nu este posibilă.
Vă vom livra comanda, în condiții de siguranță și securitate, direct la domiciliul dumneavoastră.



Reclamații și retururi
Cum pot să reclam mobilierul?
Pentru a face o reclamație, trebuie să completați formularul de reclamație, pe care îl găsiți la rubrica Returnări și reclamații.
Este posibilă returnarea produsului achiziționat?
Da, este posibil. Toate informațiile despre returnarea produsului pot fi găsite pe site-ul nostru web, la secțiunea retururi și reclamații.
/intrebari-frecvente-s-19.html