Întrebări frecvente
Cum să cumpărați în magazinul Mobilier-Bogart?
- Puteți comanda mobilierul la numărul de telefon +40 377 102 286, ne puteți scrie la adresa de e-mail contact@mobilier-bogart.ro sau îl puteți comanda în magazinul nostru online.
Cât timp durează finalizarea unei comenzi?
- Termenul de livrare depinde de fiecare producător al produsului. Pentru fiecare produs, este indicat termenul de livrare aproximativ, care constă în: timpul necesar pentru producerea mobilierului,
timpul de livrare la depozitul nostru și timpul de livrare la client. Întotdeauna ne străduim să livrăm mobilierul la client cât mai repede posibil.
Trebuie să am un cont pe site pentru a cumpăra mobilă?
- Nu. Trebuie doar să completați detaliile de livrare pentru a vă finaliza comanda.
Am plasat o comandă, dar aș dori să mai adaug încă o piesă la ea? Este posibil să mai adaug o piesă?
- Da, este posibil. În cazul în care comanda nu a fost încă trimisă spre executare, este posibil să adăugați un alt produs la aceasta, iar prețul va fi calculat de către consultantul nostru de vânzări. Pentru a adăuga articole la comandă, vă rugăm să contactați consultantul nostru sau să trimiteți un e-mail la contact@mobilier-bogart.ro
Prețul pe pat include întotdeauna prețul pe saltea?
- Salteaua nu este de obicei inclusă în prețul patului, vă rugăm să consultați descrierea produsului. Oferim saltele pe site-ul nostru aici:
https://www.mobilier-bogart.ro/matrace-c-1032.html
- În cazul saltelelor pentru copii, oferim produse aici:
https://www.mobilier-bogart.ro/saltele-pentru-copii-c-1037.html
Este posibil să se adapteze dimensiunea mobilierului?
- Depinde de producător. În cazul mobilierului tapițat, percepem 15% din prețul produsului atunci când modificăm o dimensiune, iar atunci când modificăm 2 dimensiuni, 20%.
- Aceste informații sunt furnizate numai pentru produsele pentru care există posibilitatea de a modifica dimensiunea. Orice schimbare de mărime trebuie să fie discutată mai întâi cu consultantul nostru.
Nábytek dostanu v celku nebo ho musím sešroubovat ?
- Mobilierul tapițat este livrat, de obicei, ca ansamblu, în timp ce unitățile de bucătărie, pereții de living etc. sunt livrate în pachete individuale, astfel încât mobilierul trebuie asamblat de către client.
Puteți asambla mobila pe care am comandat-o?
- Din păcate, nu oferim acest serviciu.